Adana Büyükşehir Belediyespor’dan BGL’de 3’te 3

Basketbol Gençler Ligi 4. turu tamamlanırken, Adana Büyükşehir Belediyespor oynadığı üç maçı da kazanarak dikkat çekti.

Basketbol Gençler Ligi (BGL) 2025-2026 sezonu 4. tur müsabakaları tamamlandı. Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi’nin ev sahipliğinde oynanan karşılaşmaların ardından ligde heyecan sürüyor.

Adana Büyükşehir Belediyespor, İstanbul’da oynanan 4. tur maçlarında başarılı bir performans sergileyerek oynadığı üç karşılaşmadan da galibiyetle ayrıldı.

Adana temsilcisi, Eskişehir Çağdaş Kolejliler’i 84-57TED Ankara Kolejliler’i 73-64 ve Nesibe Aydın’ı 67-40 mağlup etti.

BGL’de normal sezonun tamamlanmasının ardından puan sıralamasında ilk dörtte yer alan takımlar, 16-17 Mayıs 2026 tarihlerinde düzenlenecek Dörtlü Final’de mücadele etme hakkı elde edecek.

SPOR Haberleri

Adana Demirspor altyapı seçmeleri başlıyor
Adanalı milli sporcudan yeni hedef: Altın madalya
A Milli Takım FIFA sıralamasında büyük düşüş yaşadı
Terim’den Hacıosmanoğlu’na el hareketli yanıt
Seyhan Baraj Gölü’nde yelken heyecanı tamamlandı