Adana Büyükşehir finale yükseldi

Adana Büyükşehir Belediyesi U18 Kız Basketbol Takımı, yarı finalde ÇBK Mersin’i 51-35 mağlup ederek finale çıktı.

Adana Büyükşehir Belediyesi U18 Kız Basketbol Takımı, U18 Kızlar Türkiye Şampiyonası’nda finale yükselme başarısı gösterdi. Adana temsilcisi, yarı final karşılaşmasında ÇBK Mersin’i 51-35 mağlup ederek adını finale yazdırdı.

Karşılaşma boyunca etkili savunması ve takım oyunuyla öne çıkan mavi-beyazlı ekip, rakibi karşısında üstün bir performans sergiledi. Aldığı galibiyetle şampiyonluk yolunda önemli bir adım atan Adana Büyükşehir Belediyesi, final bileti almanın sevincini yaşadı.

Genç basketbolcuların başarısı spor camiasında takdir toplarken, takım için tebrik mesajları yayımlandı.

Adana temsilcisi, final karşılaşmasında Türkiye şampiyonluğu için parkeye çıkacak.

SPOR Haberleri

Adana Demirspor altyapı seçmeleri başlıyor
Adanalı milli sporcudan yeni hedef: Altın madalya
A Milli Takım FIFA sıralamasında büyük düşüş yaşadı
Terim’den Hacıosmanoğlu’na el hareketli yanıt
Seyhan Baraj Gölü’nde yelken heyecanı tamamlandı