Adana Demirspor Iğdır deplasmanına taraftar desteğiyle gidiyor

Maddi sorunlar nedeniyle Iğdır deplasmanına gidemeyeceği kesinleşen Adana Demirspor'un masraflarını Şimşekler Grubu üstlendi. Taraftarlar hem takımı gönderdi hem de kendileri yola çıktı.

Adana Demirspor’un bu hafta oynayacağı Iğdır FK deplasmanına maddi sorunlar nedeniyle gidemeyeceği iddiaları, hafta sonunda kesinlik kazandı. Kulübün yolculuğu gerçekleştiremeyeceğinin netleşmesinin ardından, mavi-lacivertli taraftarların oluşturduğu Şimşekler Grubu devreye girdi.

Yapılan yazılı açıklamada, Şimşekler Grubu'nun takımın tüm deplasman masraflarını karşılayarak Adana Demirspor kafilesini Iğdır’a yolcu ettiği duyuruldu. Taraftar grubu, takımın ardından kendilerinin de deplasman yoluna çıktığını açıkladı.

Açıklamada, “Kimse yoksa taraftar var!” ifadelerine yer verilerek taraftarların kulübe sahip çıkmaya devam edeceği vurgulandı.

Bu gelişmeyle birlikte Adana Demirspor, kritik Iğdır FK karşılaşmasına taraftar desteğiyle çıkacak.

SPOR Haberleri

Adanaspor’dan lige katılım için resmi başvuru
Pozantı’da ayak tenisi turnuvasına yoğun ilgi
Aladağ Futbol Turnuvası’nda ilk düdük çaldı
Şampiyon hokeycilerden İl Millî Eğitim Müdürü Aras’a ziyaret
Adanaspor taraftarından Menderes Kutlu’ya “sahip çık” çağrısı