Adana Demirspor yönetiminden Vali Mustafa Yavuz’a ziyaret

Adana Valisi Mustafa Yavuz, Adana Demirspor Kulüp Başkanı Ertan Zeybek ve kulüp yöneticilerini makamında ağırladı. Görüşmede kulübün projeleri ve hedefleri ele alındı.

Adana Valisi Mustafa Yavuz, Adana Demirspor Kulüp Başkanı Ertan Zeybek ve beraberindeki kulüp yöneticilerini Valilik makamında kabul etti.

Ziyarete Başkan Vekili Mustafa Kemal Üstüner ile kulüp yöneticileri de katıldı. Görüşmede Adana Demirspor’un yürüttüğü çalışmalar, kulübün projeleri ve geleceğe yönelik hedefleri hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.

Kulüp Başkanı Ertan Zeybek, Adana Demirspor’un planlanan projeleri ve hedefleri hakkında Vali Mustafa Yavuz’a bilgi verdi. Görüşmede ayrıca spor kulüplerinin kent kimliğine katkısı ve sporun şehirler için taşıdığı önem de ele alındı.

Ziyaretin sonunda Ertan Zeybek, Vali Mustafa Yavuz’a Adana Demirspor forması hediye etti. Program, çekilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.

GÜNDEM Haberleri

Kozan’da devrilen biçerdöverin sürücüsü yaralandı
Adana Büyükşehir’den önemli duyuru: Asri Mezarlık önü çalışması nedeniyle Girne Bulvarı trafiğe kapanıyor
Maskeli şüpheliler çaldı, polis buldu: “100 bin TL’lik emeğimiz boşa gidecekti”
IBAN’ını verdi, Interpol kararıyla ABD’de yakalanıp Türkiye’ye iade edildi
Adana ile Samandağ arasında kadın dayanışması güçleniyor