Adana Emniyeti, operasyonlar başarılı geçince kurban kesti

Adana İl Emniyet Müdürlüğü, organize suç örgütlerine yönelik başarılı operasyonların ardından İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın tensipleriyle kurum bahçesinde kurban kesimi gerçekleştirdi. 

Adana İl Emniyet Müdürlüğü, organize suç örgütlerine karşı yürütülen operasyonların başarıyla tamamlanmasının ardından anlamlı bir etkinliğe imza attı. İl Emniyet Müdürlüğü bahçesinde, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın tensipleriyle kurban kesimi gerçekleştirildi. 

Adana İl Emniyet Müdürlüğü resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Organize suç örgütlerine yönelik yürütülen başarılı operasyonların ardından, İçişleri Bakanımız Sn. Ali Yerlikaya’nın tensipleriyle İl Emniyet Müdürlüğümüz bahçesinde kurban kesimi gerçekleştirildi. Milletimizin huzur ve güvenliği için kararlılıkla görevdeyiz” ifadelerine yer verdi.

Adana Emniyeti, operasyonlarda elde edilen başarıların kentte huzur ve güven ortamının güçlenmesine katkı sağladığını belirterek, çalışmaların aynı kararlılıkla sürdürüleceğini bildirdi. 

Edilen duaların ardından kurbanlar kesildi.

GÜNDEM Haberleri

Adana-Aksaray hattından Çin’e yüksek verimli motor ihracatı
Ceyhan’da TIR iki otomobile çarptı: 5 yaralı
Adana’da istismar şüphelisi ve onu alıkoyan baba tutuklandı
Karnesini alamayan minik Öykü karnesine kavuştu
Emekli promosyonlarında temmuz hareketliliği başladı