Adana Emniyetinden, öğrencilere dijital güvenlik eğitimi 

Adana İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Seyhan’da bulunan Sabancı Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerine güvenli internet kullanımı, siber zorbalık ve sosyal medya güvenliği gibi konularda bilgilendirme yaptı. 

Adana İl Emniyet Müdürlüğü, gençlerin dijital dünyada daha bilinçli hareket etmesi amacıyla eğitim çalışmalarına devam ediyor. Bu kapsamda, Seyhan ilçesindeki Sabancı Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerine yönelik bir bilgilendirme programı gerçekleştirildi. Eğitimde öğrencilere; güvenli ve bilinçli internet kullanımı, siber zorbalık, dijital okuryazarlık, yasa dışı bahis, sosyal medya güvenliği ve teknoloji bağımlılığı konularında bilgi verildi. Emniyet yetkilileri, bu tür çalışmalarla öğrencilerin bilinçli bireyler olarak yetişmesini, siber tehditlere karşı korunmasını ve teknoloji kullanımında farkındalıklarının artmasını hedeflediklerini belirtti. 

 

GÜNDEM Haberleri

Çayda kaybolan Ömer Alptekin’in cansız bedenine ulaşıldı
Eğitim-Bir-Sen Adana Şube Başkanı Mustafa Sarıgeçili: “12 yıldır rakipsiz sendikayız”
ATÜ personeline sağlık hizmetlerinde indirim imkânı
Fatih Altaylı: “Haluk Levent deprem yardımlarının hesabını Türk halkına vermeli”
Adana’da tarihi gün…! Türkiye’de ilk defa olacak. Bina dinamitle yıkılacak.