Adana İl Sağlık Müdürü Nacar: "Bu barbarca saldırı tüm insanlığın vicdanında mahkûm edilmelidir!"

Adana İl Sağlık Müdürü Dr. Halil Nacar, Gazze’ye insani yardım taşıyan Küresel Sumud Filosu’na yönelik İsrail güçlerinin saldırısını sert sözlerle kınadı.

Adana İl Sağlık Müdürü Dr. Halil Nacar, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, İsrail’in Gazze’ye yardım götüren Küresel Sumud Filosu’na yönelik saldırısını “insanlık dışı” olarak nitelendirdi. İl Müdürü Nacar, “Gazze’de işlenen soykırım suçuna bir yenisini ekleyen bu barbarca saldırı artık tüm insanlığın vicdanında mahkûm edilmelidir” ifadelerini kullandı.

Adaletin tesisi ve kalıcı barış için mazlum Filistin halkının yanında olduklarını vurgulayan Dr. Nacar, uluslararası kamuoyunu da tepki göstermeye çağırdı.

GÜNDEM Haberleri

Op. Dr. Abit Yaman: “Onkoplastik cerrahi birçok meme kanseri hastasında uygulanabiliyor”
ÇÜ’den iklim krizine karşı dayanıklı çilek çalışması
Adana pazarında aşk banknotları: Esnaf Ömer ve Özge’yi arıyor
Adana’da sahipsiz hayvanlara destek için protokol imzalandı
Adana’da fırıncılar sıcağa meydan okuyor