Adana Masası, siber saldırının ardından yeniden yayın akışına döndü

Adana'da yayın yapan dijital haber platformlarından Adana Masası, 3 Mayıs’ta maruz kaldığı siber saldırının ardından yeniden erişime açıldı.

Yaşanan kısa süreli kesintinin teknik ekiplerin çalışmasıyla giderildiği ve yayın akışının normale döndüğü bildirildi.

Kentin yerel gündemini dijital mecralarda takipçilerine ulaştıran platformdan yapılan açıklamada, saldırı sonrası sistemde geçici erişim problemi yaşandığı belirtilerek, yürütülen teknik çalışmalar sonucunda saldırının bertaraf edildiği ifade edildi.

Açıklamada, Adana Masası’nın 7 yıldır kentte kamuoyunun sesi olma anlayışıyla yayın hayatını sürdürdüğü vurgulanarak, “Kurulduğumuz günden bu yana halkın doğru ve hızlı habere ulaşması için çalışıyoruz. Daha güçlü şekilde yolumuza devam edeceğiz” denildi.

Adana Masası Yönetim Kurulu Başkanı Yener Kazım Ölçer de yaptığı değerlendirmede, platformun yalnızca bir haber mecrası olmadığını belirterek, “Adana Masası Adana halkınındır. Bu platform, halkın sesi olmak ve kentin sorunlarını gündeme taşımak için varlığını sürdürecek” ifadelerini kullandı.

Genel Yayın Yönetmeni Mehmet Sancakzade ise süreç boyunca destek veren takipçilere teşekkür ederek, “İlk günkü heyecanımızla, daha güçlü ve daha etkili yayıncılık anlayışıyla yolumuza devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.

GÜNDEM Haberleri

Adana’da bunaltıcı sıcaklar etkisini artıracak
Adana’nın ulaşım projeleri masaya yatırıldı
İmamoğlu’nda kamyonet ile otomobil çarpıştı: 1 kişi öldü, 5 kişi yaralandı
Çukurova Belediyesi'nden işçilere 75 bin TL'lik ödeme
Çukobirlik binasının yıkımı gerçekleşti; Tarihi yıkım projesinde kimler ve hangi kuruluşlar yer aldı? İşte tüm detaylar...