Adana OSB civarında feci kaza

Sürücü uzun çalışmalar sonunda sıkıştığı yerden çıkarıldı

Adana’da direksiyon hakimiyetini kaybeden tır refüje çarpıktan sonra devrildi. Tır içerisinde sıkışan sürücü AFAD ve Cankur ekiplerinin ortak çalışması sonucu araçtan çıkarıldı.

Kaza, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) otoyolunun Ceyhan istikametinde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, plakası öğrenilemeyen bir tır direksiyon hakimiyetini yitirince önce refüje çarptı ardından devrildi. Kazayı gören vatandaşlar durumu sağlık, polis ve itfaiye ekiplerine bildirdi. Olay yerine İtfaiye ekibi ile birlikte AFAD ekibi de geldi. İtfaiye Cankur ile AFAD ekipleri yaptıkları çalışmada araç içerisinde sıkışan sürücüyü çıkardı. Hafif yaralı olan sürücü tedbir amaçlı hastaneye kaldırıldı.

İşte olay yerinden sıcak fotoğraflar:

GÜNDEM Haberleri

Sivil gelen öğrenciler karne alamadan eve gönderildi
Adana 01 FK’dan Ümit Gül’e teşekkür ziyareti
Başkan Dal öğrencilerin karne heyecanını paylaştı
Çukurova Belediyesi işverenler ve adayları aynı çatı altında buluşturdu
Başkan Altıok yol çalışmalarını yerinde inceledi