Adana, sağlık için adım attı

Adana İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Halil Nacar: 3–4 Ekim Dünya Yürüyüş Günü kapsamında düzenlediğimiz etkinlikte, “Sağlık İçin Hareket” mesajıyla hep birlikte yürüdüklerini ifade etti.

Etkinlikte ilk altı ay sadece anne sütünün önemi, normal doğumun teşviki ve Meme Kanseri Farkındalık Ayı dolayısıyla erken teşhisin hayati değeri, hep birlikte vurgulandı.

SAĞLIKLI YAŞAM  BİLİNCİ VURGUSU

İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Halil Nacar, “Vali Yardımız sayın Hasan Balcı, İl Sağlık Müdürlüğü kurum yöneticilerimiz, sağlık çalışanlarımız ve hemşehrilerimizin yoğun katılımıyla gerçekleştirilen bu anlamlı yürüyüşte, sağlıklı yaşam bilincinin toplum genelinde güçlenmesinden büyük mutluluk duydum” dedi.

ERKEN TEŞHİS FARKINDALIĞI

İl Sağlık Müdürü Nacar, “Yürüyüşün ardından Atatürk Parkı’nda “Erken Teşhis Elimizde” temasıyla gerçekleştirdiğimiz El Baskısı etkinliği, erken tanının önemine dikkat çekti.
Her bir el izi, farkındalığın sembolü; her bir adım, sağlıklı bir geleceğe umudumuz oldu.
Sağlık için hareket etmeye, yaşam için farkındalık oluşturmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

SİYASET Haberleri

Orhan Sümer: "Çukurova Havalimanı’ndaki garanti ödemeleri açıklansın"
Ayhan Barut'tan seçim çağrısı: "Çözüm için hemen seçim"
Müzeyyen Şevkin: "Üniversite açılıyor mezunlar istihdam edilmiyor"
Abdullah Doğru’dan AK Parti Adana İl Başkanlığına ziyaret
Orhan Sümer, Akıncılar’da parti emektarlarıyla buluştu