Adana’da 5 bin 300 paket kaçak sigara ele geçirildi

Seyhan ve Yüreğir’de durdurulan iki araçtan toplam 5 bin 300 paket gümrük kaçağı sigara çıktı; iki sürücü gözaltına alındı.

Adana’da jandarmanın gerçekleştirdiği denetimlerde gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Seyhan ve Yüreğir ilçelerinde şüpheli gördükleri iki aracı durdurdu.

Araçlarda yapılan aramalarda 5 bin 300 paket kaçak sigara bulundu. Kaçak ürünlere el konulurken, her iki aracın sürücüsü gözaltına alındı.

Şüphelilerin jandarmadaki işlemleri sürerken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

GÜNDEM Haberleri

Adana’da arıcılığın geleceği Valilikte ele alındı
Sarıçam’da gıda işletmelerine sıkı denetim
Kızıldağ Karakucak Güreşleri için ihale süreci başladı
Emniyet Müdürü Arıkan polis adaylarıyla buluştu
Adana’nın kuzeyinde kuvvetli rüzgar hasara yol açtı