Adana’da dereye düşen iki çocuktan biri yaşamını yitirdi

Sarıçam’da dere yatağına düşen iki çocuktan biri çevredeki vatandaşlar tarafından kurtarılırken, 12 yaşındaki Muhammed Shehab yapılan arama çalışmalarının ardından cansız halde bulundu.

Adana’nın Sarıçam ilçesi Göztepe Mahallesi’nde oynadıkları sırada dere yatağına düşen iki çocuktan biri hayatını kaybetti. İddiaya göre 12 yaşındaki Muhammed Shehab ve arkadaşı, evlerinin yakınındaki dere kenarında oyun oynarken dengesini kaybederek suya düştü.

Çocuklardan biri çevredeki vatandaşlar tarafından sudan çıkarılırken, Shehab akıntıya kapılarak kayboldu. İhbar üzerine bölgeye itfaiye ekipleri ve dalgıç polisler sevk edildi. Ekipler, iş makinesi desteğiyle dere yatağında arama çalışması yürüttü. Kısa süre sonra ulaşılan Shehab’ın sağlık ekiplerince yapılan kontrolde yaşamını yitirdiği belirlendi.

Muhammed Shehab’ın cansız bedeni otopsi yapılmak üzere Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

GÜNDEM Haberleri

SBÜ Adana Tıp Fakültesi'nde mezuniyet coşkusu
Adana’da minibüsün çarptığı yaya hayatını kaybetti
Kozan’da devrilen biçerdöverin sürücüsü yaralandı
Sunar Yatırım, İSO 500'deki varlığını üç şirketle güçlendirdi
Adanalı Uzman Çavuş Samet Karabulut şehit oldu