Adana’da gürültü ve abart egzoz denetimi: Sürücülere ceza yağdı!

Adana İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Süleyman Demirel Bulvarı ve Karslılar Mahallesi’nde abart egzoz, yüksek sesli müzik ve tehlikeli araç kullanımıyla ilgili özel denetim gerçekleştirdi.

 

Adana’da trafik güvenliğini sağlamak ve vatandaşların huzurunu korumak amacıyla polis ekipleri denetimlerini sıklaştırdı. İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, Süleyman Demirel Bulvarı ve Karslılar Mahallesi’nde yoğunlaştırılan kontrollerde sürücülere yönelik uygulama yaptı.

Denetimlerde özellikle abart egzoz kullanan araçlar, yüksek sesli müzik yayını yapan sürücüler ve trafiği tehlikeye sokan davranışlar mercek altına alındı. Kuralları ihlal eden sürücülere cezai işlem uygulandı.

Emniyet yetkilileri, trafik güvenliğini ve şehirdeki yaşam kalitesini tehdit eden unsurlara karşı mücadeleyi sürdüreceklerini belirterek, “Vatandaşlarımızın huzuru için denetimlerimiz aralıksız devam edecek” açıklamasında bulundu.

GÜNDEM Haberleri

Çukobirlik binasının yıkımı gerçekleşti; Tarihi yıkım projesinde kimler ve hangi kuruluşlar yer aldı? İşte tüm detaylar...
Saruhan Yağmur’dan esnafa 72 ay taksit açıklaması: “Esnafımız için ne yapsak azdır”
Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı
TÜİK açıkladı: Adana’da ölüm hızı Türkiye ortalamasının üzerinde
Gülistan Doku soruşturmasında yeni gelişme: Vali Sonel’e yakın isim için ifade talebi