Adana’da ilçelere yönelik hizmetler masaya yatırıldı

Adana Valisi Mustafa Yavuz, vali yardımcıları ve kaymakamlarla yaptığı toplantıda ilçelerdeki asayiş, kamu hizmetleri ve sosyal projeleri değerlendirdi.

Adana Valisi Mustafa Yavuz, vali yardımcıları ve ilçe kaymakamlarının katılımıyla kapsamlı bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda, ilçelerde yürütülen çalışmalar çok yönlü şekilde ele alındı.

Görüşmede, ilçelerdeki asayiş durumu, vatandaşlara sunulan kamu hizmetleri ve devam eden sosyal projeler değerlendirildi. Kamu hizmetlerinin daha hızlı, etkin ve nitelikli şekilde sunulmasına yönelik çalışmalar üzerinde duruldu.

Toplantıda konuşan Mustafa Yavuz, hizmetlerin sürdürülebilirliği ve erişilebilirliğinin güçlendirilmesinin öncelikli hedefler arasında yer aldığını belirterek, şehir genelinde huzur ve güven ortamının korunmasının önemine dikkat çekti.

Ayrıca kamu kurumları arasındaki koordinasyonun artırılması, vatandaş odaklı hizmet anlayışının güçlendirilmesi ve ilçelerde yürütülen çalışmaların daha verimli hale getirilmesine yönelik değerlendirmeler yapıldı.

GÜNDEM Haberleri

Adana ile Samandağ arasında kadın dayanışması güçleniyor
Araç satacaklar dikkat: Kısıtlama süresi uzatıldı
ASKİ’den bahçe sulama uyarısı
Vali Yavuz, Adana Tıp Fakültesinin ilk mezunlarının heyecanına ortak oldu
Seyhan’da çocuk parkları yenilendi