Adana’da katı atık tesisinde yangın

Adana’nın Sarıçam ilçesi Gültepe Mahallesi’nde bulunan katı atık tesisi alanında yangın çıktı. Bölgeye sevk edilen itfaiye ekiplerinin alevlere müdahalesi sürüyor.

Henüz çıkış nedeni belirlenemeyen yangın sonrası, bölgeye çok sayıda Adana Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekibi yönlendirildi. Ekipler, yangının kontrol altına alınması ve çevredeki alanlara sıçramaması için yoğun çalışma yürütüyor.

Yangında can kaybı ya da yaralanma olup olmadığına ilişkin henüz resmi bir açıklama yapılmadı. Ekiplerin söndürme çalışmaları devam ederken, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

GÜNDEM Haberleri

Yumurtalık Belediyesi’nden Güney Yıldızı tesislerine habersiz denetim
Adana’da aile ve çocuk şenliği düzenlendi
Adanalı uzmanlar Londra’da gençlik ve eğitim çalışmalarını yerinde gördü
Adana’da polislerden aile ve çocuklara özel şenlik
Gazeteci meslektaşımız Mustafa Özalp’ın teyze acısı