Adana'da kolonya içen bir kişi yaşamını yitirdi

Adana'nın Ceyhan ilçesinde kolonya içen bir kişi hayatını kaybetti.

Adana'nın Ceyhan ilçesinde iddiaya göre evinde kolonya içen 52 yaşındaki Vasfi M., bir süre sonra fenalaştı. Eşinin durumu 112’ye bildirmesi üzerine eve gelen sağlık ekiplerince Ceyhan Devlet Hastanesi’ne kaldırılan Vasfi M., kurtarılamadı.

Şahsın cenazesi nöbetçi savcının incelemesinin ardından Adana Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

GÜNDEM Haberleri

Çayda kaybolan Ömer Alptekin’in cansız bedenine ulaşıldı
Eğitim-Bir-Sen Adana Şube Başkanı Mustafa Sarıgeçili: “12 yıldır rakipsiz sendikayız”
ATÜ personeline sağlık hizmetlerinde indirim imkânı
Fatih Altaylı: “Haluk Levent deprem yardımlarının hesabını Türk halkına vermeli”
Adana’da tarihi gün…! Türkiye’de ilk defa olacak. Bina dinamitle yıkılacak.