Milli Eğitim Bakanlığı tarafından her yıl düzenlenen LGS kapsamındaki merkezi sınavın ilk oturumu saat 09.30'da başladı. Binlerce 8. sınıf öğrencisi, hayalini kurdukları liselere yerleşebilmek için sınav salonlarına akın etti. Okullarda görevliler tarafından sınav giriş belgeleri kontrol edilen öğrencilerin sınıflara girişleri sağlandı. İki oturumlu olan sınavın ilk oturumu 9.30'da başladı.Öğrenciler içeride ter dökerken, veliler de dışarda dua ederek heyecanla bekledi.
Sınava giren oğlunu bekleyen Önder Yüksel, "Oğlumuz sınava girdi ve başarılı bir sonuç alması için dua ediyoruz. Derslerine yeterince çalıştı. Oğlum heyecanlıydı ama biz ondan daha heyecanlıyız" dedi.
GÜNDEM Haberleri
Sadullah Kısacık: “Polis intiharları kişisel sorun denilerek geçiştirilemez”
Adana’da anne adayları ve ebeler sanat atölyesinde buluştu
Uzm. Dr. Neslihan Dönmez’den aşırı terleme uyarısı
İş yerinde sandalyede otururken kamyonet çarptı
Kağıt toplayarak okuttuğu kızı üniversiteyi birincilikle bitirdi