Adana’da okullar, yeni eğitim yılına hazırlıklı giriyor

Seyhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Çelik ve Şube Müdürü Musa Yıldızhan, okullar ve pansiyonları ziyaret ederek hazırlıkları yerinde inceledi.

Seyhan’da yeni eğitim-öğretim yılı öncesinde okullar ve pansiyonlarda hazırlıklar tamamlandı. Seyhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Çelik ve Şube Müdürü Musa Yıldızhan, Tepebağ Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi, Pınar Ortaokulu, Milli Mensucat İlkokulu ve Adana Fen Lisesi’ni ziyaret ederek incelemelerde bulundu.

Ziyaret sırasında okulların fiziki koşulları, sınıflar ve pansiyon bölümleri detaylı şekilde kontrol edildi. Öğrencilerin güvenli, huzurlu ve verimli bir eğitim ortamına kavuşması için gerekli planlamaların yapıldığı belirtildi.

Müdürler, yeni eğitim-öğretim yılında tüm öğrencilere başarı dileklerini iletti.

GÜNDEM Haberleri

Çayda kaybolan Ömer Alptekin’in cansız bedenine ulaşıldı
Eğitim-Bir-Sen Adana Şube Başkanı Mustafa Sarıgeçili: “12 yıldır rakipsiz sendikayız”
ATÜ personeline sağlık hizmetlerinde indirim imkânı
Fatih Altaylı: “Haluk Levent deprem yardımlarının hesabını Türk halkına vermeli”
Adana’da tarihi gün…! Türkiye’de ilk defa olacak. Bina dinamitle yıkılacak.