Adana’da örnek uygulama! Cami imamı ve cemaati mahalleliye iftar verdi

Adana’nın Yüreğir ilçesine bağlı Kışla Mahallesi’nde cami imamı ve cemaat tarafından mahalle sakinlerine iftar yemeği verildi.

Her yıl geleneksel olarak düzenlenen iftar programına Yüreğir İlçe Müftüsü Dr. Süleyman Şahin’in yanı sıra çok sayıda vatandaş katıldı. Yaklaşık 700 kişilik iftar programında mahalle sakinleri, kadınlar ve çocuklar bir araya gelerek birlikte oruçlarını açtı. Vatandaşlar, iftar organizasyonunun hazırlanmasında ve dağıtımında da görev aldı.

Programda konuşan Kışla Mahallesi Camii İmamı Hamza Kurt, Ramazan ayının birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini belirtti. Kurt, iftar sofralarının aynı zamanda dua, yardımlaşma ve kaynaşmaya vesile olduğunu ifade etti.

İftar programı, yapılan duaların ardından sona erdi.

GÜNDEM Haberleri

Ferdi Tayfur’un mezarında Babalar Günü yoğunluğu
Yeni kanun yürürlüğe girdi: Alkol reklamından hayvan sevkiyatına kadar birçok alanda değişiklik
Seyhan Belediyesi Lions Kreşi hizmete açıldı
Adana Şehir Hastanesi'nde mucize operasyon
Ceyhan’da okul çevresi güvenliği masaya yatırıldı