Adana’da park halindeki otomobil alev alev yandı

Adana'da park halinde çıkan yangında peş peşe patlamaların yaşandığı otomobil kullanılamaz hale geldi.

Olay, merkez Seyhan ilçesi Reşatbey Mahallesi Fuzuli Caddesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, park halindeki Fiat marka otomobilden bir anda dumanlar yükseldi. Araçta kısa süre sonra çıkan yangında peş peşe patlamalar meydana geldi. Yangın tüpüyle alevlere müdahale etmeye çalışan vatandaşın çabası ise sonuçsuz kaldı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürdü. Araç tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

GÜNDEM Haberleri

Haşmet Biçer yeniden Adana Kent Konseyi Başkanı seçildi
Adana’da hükümlüler 5 bin zeytin fidanını toprakla buluşturdu
Adana'da nikah dairelerinde 26.06.2026 yoğunluğu
Adana Valisi Mustafa Yavuz’dan öğrencilere karne ziyareti
“Atariciler” ve “Kurşunlar”a operasyon: 79 kişi gözaltına alındı