Adana'da POS cihazıyla tefecilik yaptığı belirtilen 1 şahıs gözaltına alındı.

Adana'da POS cihazıyla 'tefecilik' yapanlara operasyon

Adana İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi Mali Büro Amirliği ekipleri, merkez Seyhan ilçesindeki bir iş yerinde komisyon karşılığında POS cihazıyla kredi kartlarından işlem yapılmış gibi gösterilip nakit para verildiği bilgisine ulaştı.

Operasyon düzenlenen adreste, POS cihazı, farklı kişilere ait 55 kredi ve banka kartı ile 20 kart ödeme belgesi ele geçirildi.

Gözaltına alınan şüpheli, emniyete götürdü.

SPOR Haberleri

Aladağ Futbol Turnuvası’nda ilk düdük çaldı
Şampiyon hokeycilerden İl Millî Eğitim Müdürü Aras’a ziyaret
Adanaspor taraftarından Menderes Kutlu’ya “sahip çık” çağrısı
Adana Demirspor yönetiminden MHP Adana İl Başkanı Hakan Yıldırım’a ziyaret
A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti