Adana’da satranç turnuvası için geri sayım başladı

Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından 19 Mayıs etkinlikleri kapsamında düzenlenecek Satranç Turnuvası’nda dereceye giren sporculara toplam 192 bin TL ödül verilecek.

Adana’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenecek Satranç Turnuvası için başvurular başladı.

Adana Büyükşehir Belediyesi destekleriyle gerçekleştirilecek organizasyonun, farklı yaş gruplarından sporcuları bir araya getirmesi hedefleniyor.

Amatör ve profesyonel sporcuların katılımına açık olacak turnuva, 16-17 Mayıs tarihlerinde ASKİ Atatürk Spor Salonu’nda düzenlenecek. Organizasyonda dereceye giren yarışmacılara toplam 192 bin TL nakdi ödül verileceği açıklandı.

Başvurular 14 Mayıs’a kadar sürecek

Turnuvaya katılmak isteyen sporcuların başvurularını 14 Mayıs Perşembe günü saat 12.00’ye kadar tamamlaması gerekiyor. Başvuru işlemlerinin, Türkiye Satranç Federasyonu Adana İl Temsilciliği üzerinden yapılacağı bildirildi.

GÜNDEM Haberleri

Adana 01 FK’dan Ümit Gül’e teşekkür ziyareti
Başkan Dal öğrencilerin karne heyecanını paylaştı
Çukurova Belediyesi işverenler ve adayları aynı çatı altında buluşturdu
Başkan Altıok yol çalışmalarını yerinde inceledi
Cafer Boyraz bilim merkezi ve seramik atölyesindeki çalışmaları inceledi