Adana'da sosyal medyada kurguladıkları videoyu paylaşan 2 şahıs gözaltına alındı

Sosyal medyada gündem olan tehdit içerikli sokak röportajının kurgu olduğu belirlendi. Gözaltına alınan 2 şüpheliden biri serbest bırakılırken, diğerine adliye mescidini temizleme yükümlülüğü içeren adli kontrol uygulandı.

Seyhan İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, 17 Mart günü Dr. Ali Menteşoğlu Caddesi'nde İbrahim T.'nin gerçekleştirdiği röportaj sırasında ayağında elektronik kelepçe bulunan E.B. (17) tarafından tehdit edildiği yönünde yapılan haberlerin ardından araştırma başlattı. Röportajın kurgu olduğunu belirleyen ekipler, İbrahim T. ve E.B.'yi gözaltına aldı.

Emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edilen E.B., savcılıktaki ifadesinin ardından salıverildi, İbrahim T. ise 'halkı kin ve düşmanlığa tahrik veya aşağılama' suçlamasıyla çıkarıldığı hakimlik tarafından adliye mescidini temizleme şeklindeki adli kontrol tedbiriyle serbest bırakıldı.

GÜNDEM Haberleri

Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı
TÜİK açıkladı: Adana’da ölüm hızı Türkiye ortalamasının üzerinde
Gülistan Doku soruşturmasında yeni gelişme: Vali Sonel’e yakın isim için ifade talebi
Kozan’da ata tohumu karakılçık buğdayının ilk hasadı yapıldı
Ceyhan Belediyesi'nden çocuklara karne hediyesi: Şehit Mustafa Durmaz Parkı açılıyor