Adana’da yaralı leyleğe vatandaş sahip çıktı

Adana'da cami avlusunda yaralı halde bulunan leyleğe vatandaş sahip çıktı.

Merkez Sarıçam ilçesi Esentepe Mahallesi'nde akşam saatlerinde gençler, cami avlusunda hareketsiz halde duran bir leyleği fark etti. Durumun bildirilmesi üzerine bölgeye gelen Celal Çınaroğlu, yaralı leyleği alarak evine götürdü.

Minibüste de leylekle ilgilenen Çınaroğlu, durumu Doğa Koruma ve Milli Parklar ekiplerine bildirdi.
Boynunu kaldıramayan leyleğe üzüldüğünü belirten Çınaroğlu, hayvanın boynundan darbe almış olabileceğini ifade etti. İhbar üzerine gelen ekipler, yaralı leyleği teslim alarak tedavi edilmek üzere götürdü.

GÜNDEM Haberleri

Adana’da arıcılığın geleceği Valilikte ele alındı
Sarıçam’da gıda işletmelerine sıkı denetim
Kızıldağ Karakucak Güreşleri için ihale süreci başladı
Emniyet Müdürü Arıkan polis adaylarıyla buluştu
Adana’nın kuzeyinde kuvvetli rüzgar hasara yol açtı