Adanalı Milli Sporcu Öncü, gümüş madalyayla gururlandırdı

Çekya’da düzenlenen Olimpik Hopes Regatta Kano Yarışları’nda ikinci olan milli sporcu Çağatay Cumali Öncü, Adana Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nde tebrik edildi.

Çekya’da gerçekleştirilen Olimpik Hopes Regatta Kano Yarışları’nda U15 K1 1000 metre A Finalinde gümüş madalya kazanan Adanalı milli sporcu Çağatay Cumali Öncü, Adana Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Loğoğlu tarafından makamında ağırlandı.Genç yaşına rağmen uluslararası arenada elde ettiği başarıyla kentin gururu olan Öncü, İl Müdürü Loğoğlu, tarafından kutlandı. Loğoğlu, milli sporcuların başarılarının hem Adana hem de Türkiye için büyük bir motivasyon kaynağı olduğunu vurguladı.

SPOR Haberleri

Adana Demirspor altyapı seçmeleri başlıyor
Adanalı milli sporcudan yeni hedef: Altın madalya
A Milli Takım FIFA sıralamasında büyük düşüş yaşadı
Terim’den Hacıosmanoğlu’na el hareketli yanıt
Seyhan Baraj Gölü’nde yelken heyecanı tamamlandı