Adanalı öğrencilerden Şırnak’taki askerlere anlamlı jest

Adana’da lise öğrencileri, ördükleri atkılar ve yazdıkları mektuplarla Şırnak’taki askerlere moral verdi. Tugay Komutanlığı okula teşekkür plaketi gönderdi.

Adana’nın Çukurova ilçesinde eğitim veren Hümeyra Ökten Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencileri, Şırnak’taki Çakırsöğüt Jandarma Komando Tugay Komutanlığı’nda görev yapan askerler için anlamlı bir çalışma gerçekleştirdi.

Öğrenciler tarafından hazırlanan 30 atkı ve duygu dolu mektuplar tugaya ulaştırılırken, askerler bu jestten büyük memnuniyet duyduklarını ifade etti.

Tugay yetkilileri, öğrencilerin samimi ve içten hediyelerinin personeli mutlu ettiğini belirtirken, bu anlamlı davranışa karşılık olarak okula teşekkür plaketi gönderildi.

Plaketi teslim alan okul yönetimi ise öğrencilerin bu duyarlılığının karşılık bulmasından büyük mutluluk duyduklarını ifade etti.

GÜNDEM Haberleri

Çukobirlik binasının yıkımı gerçekleşti; Tarihi yıkım projesinde kimler ve hangi kuruluşlar yer aldı? İşte tüm detaylar...
Saruhan Yağmur’dan esnafa 72 ay taksit açıklaması: “Esnafımız için ne yapsak azdır”
Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı
TÜİK açıkladı: Adana’da ölüm hızı Türkiye ortalamasının üzerinde
Gülistan Doku soruşturmasında yeni gelişme: Vali Sonel’e yakın isim için ifade talebi