Adana Valisi Mahmut Demirtaş, "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü"nde, darbe girişimini milletçe bir kez daha kınayacaklarını belirterek, “Tüm hemşehrilerimi 15 Temmuz'da etkinliklerin yapılacağı Merkez Park'a davet ediyorum" dedi.
"15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü" hazırlık toplantısı, Vali Mahmut Demirtaş başkanlığında gerçekleştirildi.
Valilik Makamı'nda gerçekleştirilen toplantıya Vali Mahmut Demirtaş'ın yanı sıra vali yardımcıları, merkez ilçe kaymakamları, merkez ilçe belediye başkanları, kamu ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, oda başkanları ve ilgililer katıldı.
Vali Mahmut Demirtaş, toplantıda yaptığı konuşmada, "Bu hain darbe girişimini asla unutmayacağız ve unutturmayacağız. Ülkesine, devletine, demokrasisine, anayasal düzene ve özgürlüğüne bağlılığını, aydınlık bir gelecek idealinden asla taviz vermeyeceğini tüm dünyaya bir kez daha ilan eden asil milletimizin yazdığı kahramanlık destanı ile hüsrana uğrayan bu girişimini, "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü"nde, milletçe bir kez daha kınayacağız. Toplantımız vesilesiyle hazırlıklarda emeği geçen kişi, kurum ve kuruluşlarımıza teşekkür ediyor, tüm hemşehrilerimi 15 Temmuz'da etkinliklerin yapılacağı Merkez Park'a davet ediyorum" dedi.
Hazırlıklar değerlendirildi
Vali Mahmut Demirtaş'ın başkanlığında gerçekleştirilen toplantı, katılımcıların görüş ve önerilerini dile getirdikleri hazırlık çalışmalarının detaylı bir şekilde ele alınmasıyla son buldu.
GÜNDEM Haberleri
Çukobirlik binasının yıkımı gerçekleşti; Tarihi yıkım projesinde kimler ve hangi kuruluşlar yer aldı? İşte tüm detaylar...
Saruhan Yağmur’dan esnafa 72 ay taksit açıklaması: “Esnafımız için ne yapsak azdır”
Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı
TÜİK açıkladı: Adana’da ölüm hızı Türkiye ortalamasının üzerinde
Gülistan Doku soruşturmasında yeni gelişme: Vali Sonel’e yakın isim için ifade talebi