Adanaspor, tepkilerin ardından mavi tiki tekrar aldı

Adanaspor, kaybolan 250 TL’lik mavi tiki yeniden aldı; taraftar tepkileri ikiye bölündü.

Adanaspor’un resmi X (eski adıyla Twitter) hesabında, ücretli olarak kullanılan “mavi tik” kısa süre önce kaybolmuştu. Ücreti sadece 250 lira olan bu doğrulama işaretinin kaldırılması, mali krizin derinleştiği turuncu-beyazlı kulüpte tepkilere yol açmıştı.

Eleştirilerin artmasının ardından yönetim gerekli ödemeyi yaparak mavi tiki yeniden aldı. Bu gelişme, bazı kesimlerce sevinçle karşılanırken, bazı taraftarlar tarafından başka bir utanç kaynağı olarak değerlendirildi.

GÜNDEM Haberleri

Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı
TÜİK açıkladı: Adana’da ölüm hızı Türkiye ortalamasının üzerinde
Gülistan Doku soruşturmasında yeni gelişme: Vali Sonel’e yakın isim için ifade talebi
Kozan’da ata tohumu karakılçık buğdayının ilk hasadı yapıldı
Ceyhan Belediyesi'nden çocuklara karne hediyesi: Şehit Mustafa Durmaz Parkı açılıyor