Adana’yı saran kötü kokunun sebebi bakın neymiş!

Son günlerde şehir genelinde hissedilen rahatsız edici kokunun, tarım arazilerine dökülen tavuk gübresinden kaynaklandığı açıklandı. Yetkililer, kokunun birkaç gün içinde kaybolacağını duyurdu.

Adana’da son günlerde özellikle akşam saatlerinde Karşıyaka genelinde yoğun şekilde hissedilen kötü koku vatandaşların gündeminde yer aldı. Sosyal medyada çok sayıda paylaşım yapılırken, bölgede yaşayanlar kokunun kaynağıyla ilgili merak ve endişelerini dile getirdi.

Yetkililer tarafından yapılan açıklamaya göre, kentin çeşitli bölgelerinde hissedilen koku, Sarıçam ilçesine bağlı tarım arazilerine dökülen tavuk gübresinden kaynaklanıyor. Söz konusu gübrenin toprağa karıştırılması işlemi tamamlandığında kokunun tamamen ortadan kalkacağını belirtildi.

Yetkililer, “Bu koku geçici bir durumdur ve birkaç gün içinde tarla işlemleri tamamlandığında tamamen yok olacaktır” ifadelerini kullandı. 

GÜNDEM Haberleri

Adana Büyükşehir’den iş arayanlara istihdam desteği
Adana dahil 29 ilde siber suç operasyonu: 409 şüpheli yakalandı
Pozantı'da çayda mahsur kalan vatandaşı ekipler kurtardı
Sulama kanalına giren çocuğu babası kemerle dövdü
Adana’da bunaltan sıcak: Vatandaşlar gölgeye kaçtı