Anız yangını atık deposuna sıçrayınca mahalleler duman altında kaldı

Adana'da bir çiftçi tarlasındaki anızları yaktığı sırada alevler belediyenin atık deposuna sıçradı.

Yangın kısa sürede büyürken, bölgedeki mahalleler duman altında kaldı. İtfaiye ekipleri yangını 3 saat içerisinde kontrol altına alarak söndürdü.


Yangın, Seyhan ilçesine bağlı Yenimahalle Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, ismi öğrenilemeyen bir çiftçi tarlasındaki anızları yaktı. Tarladaki alevler Seyhan Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğüne ait atık deposuna sıçradı. Yangın kısa sürede büyürken, bölgedeki mahalleler duman altında kaldı. Bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Adana Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığına bağlı ekiplerin 3 saatlik müdahalesi sonucunda yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.

GÜNDEM Haberleri

Adana’da sıcak hava alarmı
Tufanbeyli’de karne sevinci ve yol yatırımları aynı programda buluştu
Kozan’da yangın riskine karşı çiftçilere uyarı
Yüreğir ve Sarıçam’a 3 bin 232 metrelik yeni altyapı hattı
Vali Yavuz şehit aileleri ve gazileri ağırladı