Başkan Uludağ, Şahintepe Mahallesi’nde vatandaşlarla buluştu

Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, tadilatı tamamlanan Hacı Mehmet Turgut Camii’nde mahalle sakinleriyle bir araya geldi.

Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, belediye ekipleri tarafından yenileme çalışmaları tamamlanan Şahintepe Mahallesi’ndeki Hacı Mehmet Turgut Camii’ni ziyaret etti. Sabah namazını vatandaşlarla birlikte kılan Uludağ, mahalle sakinleriyle sohbet ederek taleplerini dinledi.

Namazın ardından düzenlenen kahvaltı programında vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Uludağ, Sarıçam’da hayata geçirilmesi planlanan çalışmalar hakkında bilgi verdi.

Yerel yönetim anlayışında istişarenin önemine dikkat çeken Uludağ, ilçede yapılacak hizmetlerde vatandaşların görüşlerine önem verdiklerini ifade etti.

Buluşmada mahalledeki ihtiyaçlar ve belediye hizmetleriyle ilgili değerlendirmelerde bulunulurken, Başkan Uludağ sosyal belediyecilik anlayışıyla vatandaşlarla bir araya gelmeyi sürdüreceklerini belirtti.

SİYASET Haberleri

Karaisalı heyetinden MHP Adana İl Başkanı Yıldırım’a ziyaret
AK Parti Adana’da il başkanı ataması Temmuz sonuna kaldı
Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı’nın görevden uzaklaştırma süresi uzatıldı
Müzeyyen Şevkin’den usta öğreticiler için kadro çağrısı
CHP Adana İl Başkanlığına yeni atanan Orhan Bayram: “Tanburoğlu’nun deneyimlerinden faydalanacağız”