Başkentteki Adanalılar, Taner Talaş’a “Tanıtım Elçisi” sıfatı verdi.

Başkent Adanalılar Derneği ve Başkent Adanalılar Platformu yönetim toplantısı gerçekleştirildi.

Dernek Başkanı Mustafa Aslan ve Platform Başkanı Fatih Bayhan ile Başkan Yardımcıları Cafer Şahin, Adem Yürekli ve Mehmet Yılmaz beyin iştirak ettiği toplantıda 2025 yılının ilk altı aylık değerlendirmesi yapıldı.

İkinci altı ay için düzenlenecek programların görüşüldüğü toplantıda Taner Talaş’ın ikinci cildini yayınladığı Adana’dan Portreler Galerisi kitabı gündeme geldi.

İlk cildi ile Adanalıların ve Adananın tanıtımına değerli katkılar sunan eserin ikinci cildi incelendi ve Taner Talaş’a bir ‘Tanıtım Elçisi’ sıfatı verilerek teşekkür içeren bir takdir yazısı yazılması kararlaştırıldı.

GÜNDEM Haberleri

Çayda kaybolan Ömer Alptekin’in cansız bedenine ulaşıldı
Eğitim-Bir-Sen Adana Şube Başkanı Mustafa Sarıgeçili: “12 yıldır rakipsiz sendikayız”
ATÜ personeline sağlık hizmetlerinde indirim imkânı
Fatih Altaylı: “Haluk Levent deprem yardımlarının hesabını Türk halkına vermeli”
Adana’da tarihi gün…! Türkiye’de ilk defa olacak. Bina dinamitle yıkılacak.