Bilal Uludağ '' Bu mübarek gecenin ülkemize esenlik getirmesini temenni ediyorum''

Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, Berat Kandili dolayısıyla bir mesaj yayınladı.

Başkan Uludağ mesajında "Bu mübarek gecenin gönüllere huzur, sofralara bereket, Sarıçam'ımıza, Adana'mıza ve ülkemize esenlik getirmesini temenni ediyorum" ifadelerini kullandı.

Berat Kandilinin tüm inananlar için af ve mağfirete vesile olması dileğinde bulunan Başkan Uludağ mesajında şu ifadeleri kullandı;

"Berat Kandilinin; insanın kendisiyle muhasebe yaptığı, kalplerin arındığı ve umutların yeniden yeşerdiği kutlu bir zaman dilimidir. Bu gecenin birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularımızı daha da güçlendirmesini Yüce Allah'tan niyaz ediyorum. Bu mübarek gecenin bizlere; merhameti, adaleti ve paylaşmayı rehber edinerek daha huzurlu bir şehir ve daha güçlü bir gelecek inşa etme sorumluluğunu hatırlatmasını diliyor, bu vesile ile Sarıçam'ımızda dayanışma ruhunun her hanede hayat bulmasını temenni ediyor, Berat Kandilinin hemşerilerimiz için hayırlara vesile olmasını diliyorum."

GÜNDEM Haberleri

Çukobirlik binasının yıkımı gerçekleşti; Tarihi yıkım projesinde kimler ve hangi kuruluşlar yer aldı? İşte tüm detaylar...
Saruhan Yağmur’dan esnafa 72 ay taksit açıklaması: “Esnafımız için ne yapsak azdır”
Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı
TÜİK açıkladı: Adana’da ölüm hızı Türkiye ortalamasının üzerinde
Gülistan Doku soruşturmasında yeni gelişme: Vali Sonel’e yakın isim için ifade talebi