Çukurova Belediyesi İşçilere 40 Bin Lira Teklif Etti

Çukurova Belediyesi, 2025 yılında maaşların 40 Bin TL olacağını işçilerine duyurdu.

Çukurova Belediyesi, çalışanlarına gönderdiği toplu SMS ile 2025 yılında maaşlarının 40 bin lira olarak belirlendiğini duyurdu. Çalışanların yeni maaşlarını kabul edip etmeyeceklerini yönetime bildirmeleri istendi.

Çalışanlara giden SMS şu şekilde;

"Değerli Mesai Arkadaşlarım,

Belediye Başkanımız Sayın Emrah Kozay’ın selamlarını ileterek, aşağıdaki önemli hususları bilginize sunarız:

2025 yılı maaşları 41.300 TL olarak belirlenmiş olup, sendika kesintisi yapıldıktan sonra çalışanlarımıza net 40.000 TL olarak yatırılacaktır.

Hak edilmiş tediyeler yatırılacaktır.

Ancak, 2025 yılına ait yeni tediye ödemeleri yapılmayacaktır.

Bu durumun bir yıl süreyle idare edilmesi istenmektedir.
Bu konuyla ilgili kabul veya itiraz durumunuzu en geç yarın mesai bitimine kadar müdürlüğümüze bildirmenizi rica ederiz."

SİYASET Haberleri

Başkan Tanburoğlu: “Bize bina değil, halk lazım. Muhalefet değil, iktidar lazım”
MHP Adana’da teşkilat çalışmaları değerlendirildi
CHP Adana Milletvekili Dr. Müzeyyen Şevkin: “IBAN dolandırıcılığında vatandaş yalnız bırakılıyor”
CHP Adana Milletvekili Orhan Sümer: “Vatandaş kira ile temel ihtiyaçları arasında tercih yapmak zorunda”
CHP’li iki belediyeye operasyon: İki belediye başkanı dahil 24 gözaltı