Evleri küle dönen çift yalnız bırakılmadı

Adana'da yaşayan 4 çocuk sahibi çiftin evleri yandı. Yangının ardından zor durumda kalan çifte yardımlar gecikmedi.

Seyhan ilçesine bağlı Obalar Caddesi'nde bulunan 4 çocuk sahibi Yunus (62) ve Emine (61) Üğten çiftinin evinde 28 Nisan günü yangın meydana geldi. Emine Üğten, tamirciye gittiği sırada elektrik kontağından çıkan yangın sonucu kirada oturdukları müstakil ev küle döndü.

Ev sahibinin Almanya'da yaşadığını ve kendilerine 'siz canınızı sağ kurtardınız yeter' dediğini anlatan Üğten, "Kalbim yaralı, bütün emeklerim yandı. Ne yapacağız bilmiyoruz. Başımızı sokacak bir evimiz olsun yeter. Ev sahibimiz Almanya'da yaşıyor, 'siz canınızı sağ kurtardınız yeter. Belediye gelsin, ondan sonra konuşalım' dedi ama belediyenin bir yardımı yok maalesef. Sadece enkaz kaldırmaya gelecekler. Bize belediye 500 liralık gıda çeki verdi o kadar" dedi.

Yardımlar gecikmedi!

Evleri yanan aileye, Sosyal Yardımlaşma Vakfı tarafından 20 bin TL yardım yapıldı. Düzenli tedavi olan diyaliz hastası baba için bu süreçte tedavi desteği sağlanacak. Seyhan Vakfı gıda, giyim ve kira yardımı yapacak, STK'lar eşya yardımı sağlayacak.

GÜNDEM Haberleri

Çukobirlik binasının yıkımı gerçekleşti; Tarihi yıkım projesinde kimler ve hangi kuruluşlar yer aldı? İşte tüm detaylar...
Saruhan Yağmur’dan esnafa 72 ay taksit açıklaması: “Esnafımız için ne yapsak azdır”
Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı
TÜİK açıkladı: Adana’da ölüm hızı Türkiye ortalamasının üzerinde
Gülistan Doku soruşturmasında yeni gelişme: Vali Sonel’e yakın isim için ifade talebi