Müttefik sandıklarımız bizi, 5’inci Nesil Savaş Uçağı F35 Projesi’nden çıkardı.
F4 ve F16’larla baş başa kalacağımızı düşündüler.
Mühendislerimiz üzerinde çalıştı. Hükümetimiz onlara güvendi, her türlü desteği verdi.
Ortaya KAAN çıktı.
Havadan havaya, havadan yere etkili silah sistemine sahip.
Manevra kabiliyeti, radarda düşük görünürlüğü emsallerinden daha iyi.
Prototipi yapıldı.
Test uçuşlarındaki başarısı parmak ısırttı.
Ve son olarak Endonezya’ya 48 KAAN satışının protokolü imzalandı.
Aklı, emeği olanları alkışlayamıyorsanız iyi niyetli değilsiniz.
Gurur duydum.
Detay ve isim veremem. Gizlilik sözleşmeleri var.
KAAN ve SİHA’larımıza parça üreten Adanalı savunma sanayi şirketlerimiz var.
Her geçen yıl hem sayıları hem de ürettikleri parça sayısı artıyor.
Öneriyorum.
Uçuş trafiğine kapalı Şakirpaşa Havalimanı’nı ‘Havacılık OSB’ye dönüştürün. Pistleri bozmaya gerek kalmadan, prefabrik hangarlarda şirketler üretim yapsın.
Katılıyor musunuz?
O zaman paylaşıp destek olun.
GÜNDEM Haberleri
Çayda kaybolan Ömer Alptekin’in cansız bedenine ulaşıldı
Eğitim-Bir-Sen Adana Şube Başkanı Mustafa Sarıgeçili: “12 yıldır rakipsiz sendikayız”
ATÜ personeline sağlık hizmetlerinde indirim imkânı
Fatih Altaylı: “Haluk Levent deprem yardımlarının hesabını Türk halkına vermeli”
Adana’da tarihi gün…! Türkiye’de ilk defa olacak. Bina dinamitle yıkılacak.