Gelecek Partisi İl Başkanına hayırlı olsun ziyareti

Gelecek Partisi İl Başkanına hayırlı olsun ziyareti

BAŞSAĞLIĞI için telefonla aradığında bana ulaşamadığı işin, “bir adım gelene 10adım giderim” esprisince ziyaret ettiğim Geleceğin Umut Vadeden İl başkanı Ebubekir YILDIRIM ile MUHABBET güzeldi. 

HAYIRLI UĞURLU OLSUN...

İlk defa yüzyüze geldiğim Sayın Ebubekir YILDIRIM Beyi, son derece donanımlı, akıllı ve Zeki buldum. Oturduğu koltuğun hakkını dört dörtlük vereceğine inanıyorum. Müşterek yüzlerce dostumuzun olduğu güzel kardeşime görevi hayırlı uğurlu olsun... 

Kamera: Songül ŞAHİN

Mertçe PAYLAŞIM

Adana/TÜRKİYE

GÜNDEM Haberleri

Meslek lisesi öğrencilerinden sıfır atık hamlesi
Çaldığı motosikletle dolaşırken yakalandı: "Polise teslim etmeye gidiyordum" dedi
Adanalı üreticinin yetiştirdiği içi sarı karpuzlar, hasat için gün sayıyor
Adana’da kunduracılar çırak bulamıyor
Erden Arat’ın eşi Sevil Arat hayatını kaybetti