Hatalı park yapan 150 araca ceza yağdı

Adana'da park yasağı bulunan alanlara ve yasak tabelalarının altına park eden 150 araca ceza kesildi. Denetimlerde araçlar çekiciyle kaldırılırken toplam 187 bin TL idari para cezası uygulandı.

Adana Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, Seyhan ilçesine bağlı Kuruköprü Mahallesi Sefa Özler Caddesi, Karasoku Mahallesi'nde hatalı park yapan sürücülere yönelik denetim gerçekleştirdi.

Park yasağı tabelalarına rağmen araçlarını uygunsuz şekilde park eden 150 sürücüye cezai işlem uygulanırken, araçlar bulundukları yerden çekilerek yediemin otoparkına götürüldü. Denetimlerde toplam 187 bin TL idari para cezası kesildi, 15 araç ise trafikten men edildi.

Öte yandan, park yasağı bulunan alanlara ve tabelaların altına park etmenin cezasının 1.246 TL olduğu belirtildi.

GÜNDEM Haberleri

Adana sıcağında karpuz işçilerinin zorlu mesaisi
Yüreğir’de engelli asansöründe mahsur kalan vatandaş kurtarıldı
Kozan’da motosiklet devrildi: 2 kişi yaralandı
Seyhan’da mahallelerin ihtiyaçları muhtarlarla masaya yatırıldı
Adana’da bunaltıcı sıcaklar etkisini artıracak