İş yerinde sandalyede otururken kamyonet çarptı

Adana’da Vedat Dalokay Hal Kompleksi’nde kontrolden çıkan kamyonetin iş yeri önünde sandalyede oturan kişiye çarpması sonucu bir kişi yaralandı.

Adana’nın Seyhan ilçesinde çalıştığı iş yerinin önünde sandalyede oturan kişi, kamyonetin çarpması sonucu yaralandı.

Kaza, dün saat 18.30 sıralarında Vedat Dalokay Hal Kompleksi’nde meydana geldi. Sürücüsünün kontrolünden çıkan kamyonet, iş yerinin önünde sandalyede oturan kişiye çarptı.

Çarpmanın etkisiyle yere savrulan kişi yaralandı. Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralı, sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.

Güvenlik kamerasına da yansıyan kazayla ilgili inceleme başlatıldı.

GÜNDEM Haberleri

ABD Sözcüsü doğruladı: Adana’daki konsolosluk projesi sonlandırıldı
Kozan’da örnek davranış: Bulduğu cüzdanı sahibine teslim etti
Sadullah Kısacık: “Polis intiharları kişisel sorun denilerek geçiştirilemez”
Adana’da anne adayları ve ebeler sanat atölyesinde buluştu
Uzm. Dr. Neslihan Dönmez’den aşırı terleme uyarısı