Karataş Belediyesi’nden türkülü #EvdeKal çağrısı

Adana’nın Karataş İlçe Belediyesi ilçe halkına pandemi salgınına karşı tedbirlere uymak için çağrıda bulundu.

Karataş Belediyesi, evde kalma ve sosyal teması azaltma tedbirinin uygulanması için videolu bir paylaşm yaptı.

Videoda Karataş Belediyesi’nin koronavirüs günlerinde yaptığı çalışmalardan da kesitler yer alıyor.

Belediye ihtiyaç sahibi vatandaşlara erzak ve diğer desteklerini de sürdürüyor.

GÜNDEM Haberleri

Çayda kaybolan Ömer Alptekin’in cansız bedenine ulaşıldı
Eğitim-Bir-Sen Adana Şube Başkanı Mustafa Sarıgeçili: “12 yıldır rakipsiz sendikayız”
ATÜ personeline sağlık hizmetlerinde indirim imkânı
Fatih Altaylı: “Haluk Levent deprem yardımlarının hesabını Türk halkına vermeli”
Adana’da tarihi gün…! Türkiye’de ilk defa olacak. Bina dinamitle yıkılacak.