Adana’nın Kozan ilçesinde seyir halindeyken alev alan otomobil, yanarak kullanılamaz hale geldi.
Olay, akşam saatlerinde Ergenuşağı Mahallesi yolunda meydana geldi. Seyir halindeki otomobilin alev aldığını fark eden sürücü, aracı yolun sağına çekerek durumu itfaiye ekiplerine bildirdi.
Kısa sürede alev topuna dönen otomobil, çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri, araçtaki yangını söndürdü.
Yangında otomobil hurdaya dönerken, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.