Adana’nın Yüreğir ilçesinde bir siteden motosiklet çalan yüzleri maskeli 2 şüpheli güvenlik kamerasına yansıdı.
Olay, 22 Haziran’da Haydaroğlu Mahallesi’nde bulunan bir sitede meydana geldi. İddiaya göre, kimliği henüz belirlenemeyen 2 şüpheli, Muzaffer Sarı’ya ait motosikletin gidon kilidini kırarak aracı götürdü.
Hırsızlık anı sitenin güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi. Bu sırada bölgede devriye gezen polis ekipleri, yüzleri maskeli 2 şüpheliyi fark etti.
Polisi gören şüpheliler, çaldıkları motosikleti bırakarak kaçtı. Şüphelilerin yakalanması için çalışma başlatılırken, bulunan motosiklet sahibine teslim edildi.
Motosikletine kavuşan Muzaffer Sarı, “Polislerden Allah razı olsun. Çalınsaydı 100 bin TL’lik emeğimiz boşa giderdi, çok şükür bulundu” dedi.