Mustafa Dalcı: “Fenerbahçe’yi tebrik ediyorum”

Adana Demirspor Teknik Direktörü Mustafa Dalcı, Fenerbahçe’yi tebrik ederek, “Kırmızı karta kadar her şey çok doğruydu. Kırmızı karttan sonra dengeler değişti. Fenerbahçe’yi tebrik ediyorum” dedi.

Trendyol Süper Lig'in 20. haftasında Adana Demirspor, evinde Fenerbahçe’ye 4-0 mağlup oldu. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında Adana Demirspor Teknik Direktörü Mustafa Dalcı açıklamalarda bulundu. Dalcı, “Maça çok iyi hazırlanmıştık aslında. İlk yarı bir pozisyon hariç çok dengeliydi. İkinci yarıya da çok dengeli başladık. Fenerbahçe’nin hücum opsiyonlarını çok iyi biliyorduk. Onlara organizasyon şansı vermemiştik. Bunlar da oldu. Kırmızı karta kadar her şey çok doğruydu. Kırmızı karttan sonra dengeler değişti. Fenerbahçe’yi tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı.
 

SPOR Haberleri

Adana Demirspor altyapı seçmeleri başlıyor
Adanalı milli sporcudan yeni hedef: Altın madalya
A Milli Takım FIFA sıralamasında büyük düşüş yaşadı
Terim’den Hacıosmanoğlu’na el hareketli yanıt
Seyhan Baraj Gölü’nde yelken heyecanı tamamlandı