Nacar: Engelleri birlikte aşarız

Adana İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Halil Nacar, 10-16 Mayıs Dünya Engelliler Haftası’da farkındalık oluşturmak gerektiğine dikkat çekerek, “Engelleri birlikte aşarız” dedi.

İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Halil Nacar, “Engelleri aşmanın en güçlü yolu; empatiyi büyütmek, gönüllere dokunmak ve hayatı birlikte kolaylaştırmaktır.10-16 Mayıs Dünya Engelliler Haftası vesilesiyle; özel gereksinimli vatandaşlarımızın hayatın her alanında daha güçlü, daha görünür ve daha erişilebilir bir yaşam sürmesi için hep birlikte çalışmaya devam ediyoruz.Sevgiyle kolaylaşan, dayanışmayla güçlenen engelsiz yarınlar; ortak sorumluluğumuz, ortak vicdanımızdır” ifadelerini kullandı.


Engelli bireylerin toplumsal yaşama diğer bireylerle eşit şartlarda katılım sağlamalarına yönelik farkındalık oluşturmak amacıyla 1992 yılında Birleşmiş Milletler' de alınan kararla 10-16 Mayıs tarihleri "Dünya Engelliler Haftası" olarak anılmaktadır.

GÜNDEM Haberleri

Çukobirlik binasının yıkımı gerçekleşti; Tarihi yıkım projesinde kimler ve hangi kuruluşlar yer aldı? İşte tüm detaylar...
Saruhan Yağmur’dan esnafa 72 ay taksit açıklaması: “Esnafımız için ne yapsak azdır”
Şehir hastanesinde sahte imza iddiası mahkemeye taşındı
TÜİK açıkladı: Adana’da ölüm hızı Türkiye ortalamasının üzerinde
Gülistan Doku soruşturmasında yeni gelişme: Vali Sonel’e yakın isim için ifade talebi