Nacar: Yaşlılarımız baş tacımız

Adana İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Halil Nacar, “Yaşlılarımız baş tacımız ve onların duasına çok ihtiyacımız var” diyerek ‘Dünya Yaşlılar Günü’nü kutladı.

İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Halil Nacar,  “Hayatımızın her anına emeğini, sevgisini ve duasını katan büyüklerimiz; en kıymetli hazinemiz, baş tacımızdır. 


Onlara sahip çıkmak, gönüllerini hoş tutmak ve hayır dualarını almak bizler için en büyük onurdur.
Rabbim tüm büyüklerimize sıhhat, afiyet ve uzun ömürler nasip etsin.” dedi.

SİYASET Haberleri

Ümit Özdağ: “Bu ceza Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ne verilmiş bir ceza”
TBMM’de bir ilk: İki milletvekili evlendi
CHP Adana Milletvekili Ayhan Barut: “Vatandaşın bireysel borcu 7 trilyonu geçti”
Karaisalı heyetinden MHP Adana İl Başkanı Yıldırım’a ziyaret
AK Parti Adana’da il başkanı ataması Temmuz sonuna kaldı