Nereden nereye..? “İşçinin hakkını ver Sancak”

Uzun süredir maaşını alamayan klüp çalşanlarına, Adana Demirspor taraftarı destek verdi.

Her alanda ciddi bir çöküş yaşayan Adana Demirspor Kulübü’nde, kulüp çalışanlarına da maaş ödenmediği öğrenildi.

Maaş alamayan çalışanlara destek vermek amacıyla bir grup taraftar kulübün tesisleri önüne gelerek çalışanlara destek verdi.

Kulüp önüne “İşçinin Hakkını Ver! Sancak” yazılı pankart asıldı.

SPOR Haberleri

Adana Demirspor altyapı seçmeleri başlıyor
Adanalı milli sporcudan yeni hedef: Altın madalya
A Milli Takım FIFA sıralamasında büyük düşüş yaşadı
Terim’den Hacıosmanoğlu’na el hareketli yanıt
Seyhan Baraj Gölü’nde yelken heyecanı tamamlandı