Okul kantinleri denetlendi

Adana'nın Kozan ilçesinde okul kantinleri denetlendi.

Kozan Tarım Müdürlüğü ekipleri ilçede bulunan tüm okul kantinlerinde denetim yaptı. Öğrencilerin güvenli, sağlıklı ve hijyenik gıdalara ulaşabilmesi için yapılan kontrollerde, son tüketim tarihleri, saklama şartları, temizlik ,hijyen ve mevzuata uygunluklar kontrol edildi.

Ekiplerin çocukların sağlığını doğrudan ilgilendiren kantinlerde kaliteli, güvenilir ve sağlıklı gıdanın temin edilmesi için denetimlerini sık sık sürdüreceği belirtildi.

GÜNDEM Haberleri

Sadullah Kısacık: “Polis intiharları kişisel sorun denilerek geçiştirilemez”
Adana’da anne adayları ve ebeler sanat atölyesinde buluştu
Uzm. Dr. Neslihan Dönmez’den aşırı terleme uyarısı
İş yerinde sandalyede otururken kamyonet çarptı
Kağıt toplayarak okuttuğu kızı üniversiteyi birincilikle bitirdi