Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi Narkotimler 2-8 Mayıs tarihleri arasında okul önlerinde uyuşturucuya yönelik uygulama gerçekleştirdi. Uygulamalar çerçevesinde uyuşturucu madde kullandığı tespit edilen 43 şüpheli yakalandı. Şüphelilerin üzerlerinde yapılan aramalarda toplamda 120 gram bonzai, 1.86 gram bonzai ham maddesi, 15.4 gram esrar, 22 adet uyuşturucu hap ve 0.99 gram metamfetamin ele geçirildi.
GÜNDEM Haberleri
Seyhan’da mahallelerin ihtiyaçları muhtarlarla masaya yatırıldı
Adana’da bunaltıcı sıcaklar etkisini artıracak
Adana’nın ulaşım projeleri masaya yatırıldı
İmamoğlu’nda kamyonet ile otomobil çarpıştı: 1 kişi öldü, 5 kişi yaralandı
Çukurova Belediyesi'nden işçilere 75 bin TL'lik ödeme