Okulun ilk gününde ulaşım ücretsiz olacak

8 Eylül Pazartesi günü, öğrenciler ve yanlarındaki veliler metro ve belediye otobüslerini gün boyu ücretsiz kullanabilecek.

Adana Büyükşehir Belediyesi, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının başlamasıyla birlikte öğrencilerin okula güvenli ve ekonomik bir şekilde ulaşabilmesini sağlamak amacıyla özel bir uygulama başlattı.

Buna göre 8 Eylül Pazartesi günü, gün boyunca metro ve belediye otobüsleri öğrenciler ve yanlarındaki velileri için ücretsiz olacak. Yetkililer, bu uygulamanın özellikle yoğun saatlerde veliler ve öğrenciler için büyük kolaylık sağlayacağını belirtti.

GÜNDEM Haberleri

Çayda kaybolan Ömer Alptekin’in cansız bedenine ulaşıldı
Eğitim-Bir-Sen Adana Şube Başkanı Mustafa Sarıgeçili: “12 yıldır rakipsiz sendikayız”
ATÜ personeline sağlık hizmetlerinde indirim imkânı
Fatih Altaylı: “Haluk Levent deprem yardımlarının hesabını Türk halkına vermeli”
Adana’da tarihi gün…! Türkiye’de ilk defa olacak. Bina dinamitle yıkılacak.