İstanbulspor Teknik Sorumlusu Orhan Çıkırıkçı, Adana Demirspor maçı sonrası, “Devam edeceğiz. Yolumuza bakacağız. Adana Demirspor’u da tebrik ederiz” dedi.
İstanbulspor, TFF 1. Lig'in 26. haftasında deplasmanda Adana Demirspor’a 2-0 mağlup oldu. Maç sonu basın toplantısında konuşan İstanbulspor Teknik Sorumlusu Orhan Çıkırıkçı, “Erken bir gol yedik. Pozisyon bulduk ama bulduklarımızı değerlendiremedik. Maçın ikinci yarısında da erken gol yedik. Devam edeceğiz. Yolumuza bakacağız. Adana Demirspor’u da tebrik ederiz” diye konuştu.
SPOR Haberleri
Adanalı milli sporcudan yeni hedef: Altın madalya
A Milli Takım FIFA sıralamasında büyük düşüş yaşadı
Terim’den Hacıosmanoğlu’na el hareketli yanıt
Seyhan Baraj Gölü’nde yelken heyecanı tamamlandı
Adana 01 FK olağanüstü kongreye gidiyor